.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کمک پرستاری در جهاد دانشگاهی مازندران
شمال نیوز : بر اساس نیازهای کشور در حوزه­های درمان و آموزش پزشکی و با توجه به حسن سابقه جهاددانشگاهی در اجرای موفق دوره­های آموزشی کوتاه مدت در حوزه­های مختلف علوم، معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران طی تقسیمات کشوری مسئولیت آموزشی یک هزار و 260 نفر کمک پرستار را در سطح استان مازندران به عهده دارد.
ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کمک پرستاری در جهاد دانشگاهی مازندران

شمال نیوز : رئیس جهاد دانشگاهی مازندران از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کمک پرستاری(بهیاری یکساله) به منظور تامین نیروی انسانی و مهارتی در حوزه درمان در مازندران خبر داد.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران با اشاره به اجرای نقشه جامع علمی کشور و مأموریت جهاد دانشگاهی در جهت توسعه آموزش­های تخصصی نوین و مهارت‌های پیشرفته در سطح ملی گفت:  بر اساس تفاهم‌نامه فی‌مابین توسط جهاد دانشگاهی و معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برنامه تربیت و آموزش نیروی بهیار به منظور تأمین نیروی انسانی مهارتی و غیر دانشگاهی در گروه پرستاری و در جهت کمک به حل مشکل کمبود نیروی بهیار، اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس نیازهای کشور در حوزه­های درمان و آموزش پزشکی و با توجه به حسن سابقه جهاددانشگاهی در اجرای موفق دوره­های آموزشی کوتاه مدت در حوزه­های مختلف علوم، معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران طی تقسیمات کشوری مسئولیت آموزشی  یک هزار و 260  نفر کمک پرستار را در سطح استان مازندران به عهده دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.komakparastari.ir جهت ثبت نام در این دوره آموزشی شرکت کنند و کد رهگیری خود را دریافت کنند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با شماره‌های ، 33353926 دفتر مرکزی،  33242497 ساری،  44298326 آمل ،  34520870 بهشهر،  32295398 بابل و   35333705 و 35290869  در بابلسر برای دریافت هرگونه اطلاعات با این مراکز تماس حاصل کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.